Luxig dag, Skål !!!!!




Vi skulle vakna tidig imorse för att kunna gå runt utan att det ska finnas för mycket folk, min kusin brukar alltid planerad en så kallad "luxig dag*". Vi går runt och kollar i dem strendigaste High-fashion butiker som Louis Vuitton, Chanel, Cartier, Gucci, Lanchamp, Hugo boss, D&G, Dior..osv
Men det visade sig att vi klev inte upp tidigt som vi hade tänkt oss eftersom natten innan tog han fram champagne och en Trojka Pink för att skåla min ankomst. Hur mysigt som helst i hans nya lägenhet ! Vi gick och la oss ungefär kl 5, det blev en hel del snack , kan jag säga.




och bilder från stan min kusin köpte alla sorters-makaron som fanns i LA DUREE efter vi varit på Louis Vuitton
Han köpte en ny stor plånbok med hans namn ingrävt i guld :D

Någon som är glad?

Delicious !!




Jag på stan, efter louis vuitton. I denna gatan finns alla lyxiga butiker :D

Fick Asmånga fina o dyra presenter från min kusin..Idag hade han 2 överraskningar..Fick 2 presenter i
den trendigaste fika ställe efter Starbucks så klart. Jag blev sjukkkt glad fick en slags halsduk från LOUIS VUITTON och en rödlipstift från Chanel  och igår fick jag min 3dje väska från Lanchamp och en plånbok som också är lanchamp. Här kan man se hur glad jag var. Han bjöd också på fika. Fler bilder återkommer :D



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!