Hopp bilder på Gdansk stränder

    

                                      Vi har gått genom ganska mycket tillsammans..
                                   Det har varit svåra stunder och riktiga underbara stunder
                         För mig den enda bild som jag tänker på, när jag tänker på vår vänskap
                        är den som sprider glädje...för att i mina ögon, har ni en var sin en sol som
                                    lyser min vardag. Jag älskar er, glöm aldrig det!!



 
     UNDERBAR O OFÖRGLÖMLIG RESA !!
     

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!