Grattis ANTON !! :)



Japp idag blir Anton en stor stor pojke. Jag passar på  för att påmina dig om några saker som du bör veta ..Nu  när du är 18måste du ta ansvar för dig själv lilla får ;) Du får inte köpa ut cigg bara så att du vet ;). Det är en måste: att festa minst 1 gång per månad med Jess o jag. Du får dricka hur mycket du vill ;) ingen borde säga nåt men vi kommer att göra det ändå eftersom vi är nykterister enligt mobergs vakterna haha nej jag skämtar jag hoppas att du får en bra dag och att du aldrig kommer att ändra för att du är en underbar människa.
Happy B day igen och keep in touch. Vi ses om några timmar.

Kommentarer
anton

haha naaw gulligt :) du är också en underbar människa Pricilla, kan inte lova något om festa ^^ XD men kan lova att jag kommer följa med ut minst en gång på fest mer er och förhoppningsvis blir det väl fler gånger :)

2010-12-15 17:47:36

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!