God bless Mobergs ;)

igår var jag ute med Jessica o Andrea, Kim och Moe var också där :)
Jag dansade loss, fredagar och Lördagar det är verkligen belöningen på en lång vecka plugg.
Jag hade den nya vita klänningen från Nelly på mig med mina nya skor så det kändes bra på alla sätt :D
kom hem lite innan kl 4 och sen så startade datoren för att kolla FaceBook en "snabbis"..Mmm somnade runt 7 :s hahah ikväll det är förfest innan Mobergs..Ganska tidigt förfest må jag säga den börjar kl 4 alltså 16 hahah och kommer att festa till imorgon. Ojoj kommer jag att kunna följa rytmen, tro ? :D

Bilder från igår

                
        

                     


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!