En runda på stan



Hej allihoppa, haft dina dagar i Sverige?
Jag har haft det i Schweiz, Igår sov jag ingenting alls, vi tog en runda på stan runt 9 med min kusin och min moster för att köpa nya linser (mina gick sönder) och för att shoppa lite.
Vi gick in till en av dem största köpcentrum som heter "La Metropole 2000" den är helt ombyggt.

Den här gatan är typ som centralen massor med butiker och folk, hela tiden.Tur att det är morgonen och att vi kan gå där annars det är helt omöjligt att ta fram en kamera och fota.

Inne på köpcentrumet


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!