Dålig start på veckan

Jag såg faktiskt bra emot att vara idag tills jag vaknade...
Allt gick fel från och med början. Jess skjutsade mig till skolan
Vi kom 5 minuter försenad och det var tydligen för mycket, läraren
låste dörren och vi fick inte komma in. Hur bra är det? Läraren tvingar dig att skola
GUd va arg jag blev !!! Vi satt alla ( Jess, Hanna o Jacke) i biblan o surade..eller ja Jess o jag vad
irriterad. Jacke är cooool Jag frågade honom "vad ska du göra?" han svarade Jaaa det är inte så mycket man kan göra, ska bara sitta o chilla, om man missar en lektion det är inte så farligt". Gud vilken skönt kille asså !!
Efter det insåg jennie att mina nya high heels från Nelly hade gott sönder..limet som håller fast klacken o skorna gick av :/ har använt de 3 gånger o inomhus hur bra är det? Jag har verkligen varit irriterad hela dagen. Det enda bra idag var att jag plåtade i den stora studion. Hoppas bilderna blev bra ser faktiskt fram emot att se hur dem blev. Imorgon alla är " lediga" det är studiedag och jag måste ändå till skolan.. MATTE C yeaaah hur kul är det att vakna tidigt o gå till skolan när det är sååå mycket snö ute ?! Aja men det får bli det. Puss på er så länge

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!