Äntligen i Lausanne, Schweiz




Hej alla !

Vad ska jag börja med?? Jag har verkligen haft fullt upp och kunde inte blogga förens nu. Däremot gjorde jag massor med bilder och video fast jag har inte lärt mig än hur man lägger in sina egna videon på bloggen...Jag kommer att lägga upp förmodligen senare.
Hur som helst, planet landade igår runt 2 tiden, sedan fick jag skjuts till Lausanne. Jag var/är så hysad glad. Mitt leende var lika stor som en regnbåge. >.<


Vi (tillsammans med min kusin) gick hem till honom o där tog jag en minde väska sen drog vi direkt till stan ( har faktiskt filmat den delen..kommer upp senare som sagt, om jag lyckas men det får vi hoppas ;)) där gick vi runt och han visade mig dem nya byggnader och ställe. Det har blivit så fint och modernt här...


Bild från en bro, på väg till Stan, man såg tydligt alperna tyvärr syndes det inte så mycket på bilden
Det är karibien här jämför med Sverige må jag säga ! ^^ Lausanne är inte lik Sverige.. akta er för att inte halka :D



En bild på min älskade kusin  och jag när jag nydligen kom till lausanne.


oss igen

Efter rundan vi tog så, gick vi till mitt favorit ställe STARBUCK'S. En av mina bästa kill-vänner Loïc väntade på oss och sen kom en av mina barndoms vänner Maria (fast hon var 1 timme försenad haha) vi tog en "Caramel macchiato" och enorma cookies. Vi skrattade hur mycket som helst och berättade till varandra allt som hade hänt den tiden som jag var borta i Sverige. Det känns  verkligen som att jag har varit borta i evigheter o har missat massor viktigt!! Hur som helst vi fikade i ca 2 timmar. Träffade massor med random folk på stan, älskar att se deras reaktion när dem är förvånad att se mig ! Efter fikan kom Jonathan med bilen o hämtade mig för att han skulle tävla i Gokart ganska långt ifrån Lausanne ( det var faktiskt en helt annan stad som heter payerne. videon kommer senare hoppas jag). Jag kom hem runt 23.30 sen så drack vi lite med min kusin..ett nytt inlägg finns om det.




En av mina bästa vänner ^^

och med tsm Maria <3

MITT LIVS BÄSTE DAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Mamma

Hej visste inte att du också har köpt en likadan mössa som mamma. LOL!!!

2011-01-01 15:26:54

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!