Äntligen färdig med bakningen

                   
Det är äntligen dags för Jullovet. Imorgon det är sista dagen, det ska vi fira med (förhoppningsviss) en god kladdkaka och en vanligt choklad kaka som jag har bakat. Vi ska ha en fotbollsturnering och jag hoppas att det kommer att gå lite bättre en förra året. Ser fram emot att känna friheten och att säga HEJ DÅ god jul. Efter skolan tänkte jag ha mysig hemma o tända massor med levande ljus och kolla på en film o inte tänka på någonting annat än min resa (som närmar sig ) och på att ha kul.

jag säger bara en sak VIVA el LOVET haha
Puss puss



      med andra b
       Bilderna är från Vinter [Xmas] fotoshoot gjort den 19 December 2010. Fotograph Andrea B

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!