Sunshine

hej mina söta läsare
hej sunshine..

Idag har vi äntligen haft sol och varme. Det är i sådana stunder man tänker att kanske en dag det kommer att bli varmare i Sverige att vi äntligen inte kommer att behöva jackor.
Det vore perfekt om vi hade en vecka lov till, men jag tänker inte klaga eftersom idag var jag hemma o hade distansdag. Jessica åkte nyss hem, mysigt det var att prata om livet och om vår kärleksliv som by the way går hela tiden upp och ner =/. Imorgon börjar vi med skolan igen =/ och har jätte mycket att göra, får nästan panik. Så jag ska gå och plugga nu.

Pussar <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!