Påsklovet..


                        



Bonsoir..

Innan påsklovet tänkte jag yes jag kommer att ha en hel vecka på mig för att upptadera min blogg som man borde jag men gissa vem som inte har varit in på bloggen sen  1 vecka och 1 dag ? Yes..det är väl jag så jag ber om förlåt för de som "brukar" läsa min blogg. Jag har varit ganska fullt upp den här veckan. Jag hade planerat att jag skulle plugga men det blev istället en massor med ändring i mina planer.

Jag antar att om jag skriver för mycket uttråkar jag läsaren ? så jag ska bara berätta att den här veckan har varit fullt med överraskningar. Har haft besök från Schweiz och gjorde våren FOTO SHOOTING i torsdags.längtar att se de. Ni kommer så klart att se några bilder på bloggen. Nu ska jag gå och kolla lite på tv.

God natt /  Bonne nuit

Hugs Prisy


Här kommer lite bilder från påsklovet

                     

                     


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!